e-Urząd
Aby zwiększyć efektywności działania Urzędu Gminy w zakresie świadczenia usług publicznych, zamieszczamy linki do formularzy Cyfrowego Urzędu. Zachęcamy do korzystania i wysyłania elektronicznych formularzy do naszego Urzędu. W najbliższym czasie pojawią sie dokładne opisy spraw do poniższych linków. Mimo, że nie we wszystkie sprawy obejdą się bez koniecznej wizyty w urzędzie mamy nadzieję, że elektroniczna forma załatwiania spraw, skróci ją do niezbędnego minimum. Wypełniony poprawnie formularz zostanie natychmiast przesłany do Urzędu Gminy i zostanie rozpoczęta procedura załatwiania sprawy.
Udostępnienie Informacji Publicznej dla:
Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
Zmiana wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
Wykreślenie wpisu z ewidencji działalności gospodarczej
Uzupełnianie danych dla przedsiębiorców
Wydawanie duplikatów:
-
zaświadczeń o wpisie do ewidencji
-
decyzji o wykreśleniu z ewidencji
Wydawanie zaświadczeń dotyczących poszukiwanych przedsiębiorców dla:
Wydawanie zaświadczeń dotyczących działalności gospodarczej na żądanie stron dla:
Przyjęcie stron przez Wójta dla:
Skargi, wnioski, zapytania dla:
Zgłoszenie obowiązku podatkowego w podatku od środków transportowych dla:
Wydanie zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów dla:
Dofinansowanie projektów imprez sportowych i rekreacyjnych ze środków budżetu gminy dla:
Rejestracja Instytucji Kultury dla:
Zgłoszenie informacji do wydania decyzji ustalającej zobowiązanie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
Zgłoszenie podatku gminnego od osób prawnych.
Aby sprawdzić stan sprawy należy skorzystać z BIP-u Urzędu Gminy Łukowicy otwierając zakładkę "SPRAWY" w menu podmiotowym lub wystarczy kliknąć na poniższy link, który przeniesie nas bezpośrednio na stronę www umożliwiającą sprawdzenie stanu sprawy.
Sprawdź stan sprawy