Urząd Gminy w Łukowicy informuje osoby, które złożyły deklaracje uczestnictwa w programie „Pierwszy dzwonek” , realizowanego ze wsparcia finansowego Województwa Małopolskiego, że:
1.Dofinansowanie na jednego ucznia będzie wynosiło 150 zł.
2.Rozliczać można wydatki poniesione od 10 lipca 2014r do 31 października 2014r.
3.Do rozliczenia będą potrzebne faktury/rachunki wystawione na Wnioskodawcę (rodzica ucznia) lub ucznia pełnoletniego, dokumentujące poniesione wydatki na cele edukacyjne: podręczniki, pomoce dydaktyczne, przybory szkolne, stroje gimnastyczne, plecaki itp.
4.Każdy Wnioskodawca jest zobowiązany zgodnie z regulaminem projektu do złożenia oświadczenia o poniesionych wydatkach. Druk oświadczenia w załączeniu.
5.Wypłata wsparcia finansowego w ramach projektu ”Pierwszy dzwonek” nastąpi po dokonaniu rozliczenia poniesionych wydatków.
6.Wnioskodawcy mogą zgłaszać się z rozliczeniem od 25 sierpnia 2014r do biura Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Łukowicy w godzinach od 8:00 do 15:00.
7.Wypłata nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków z Województwa Małopolskiego i dokonaniu rozliczenia przez Wnioskodawców.
Więcej informacji uzyskać można w biurze Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Łukowicy osobiście lub telefonicznie 18 3335054.
Oświadczenie o wydatkowaniu wsparcia przyznanego w ramach projektu "Pierwszy dzwonek"